Trăim istorie, şi mereu uităm asta

// loc de clişee precum “să nu repetâm geşelile din trecut” //

Nu am multe de zis despre ce se întâmplă zilele astea în piaţa universităţii (ce deja are o semnificaţie cu totul deosebită şi nu mai e “un loc” ci “un eveniment”). Nu am avut timp să urmăresc şi nu mă pronunţ.

Dar am trecut pe acolo, un voyeur, ca un copil inocent. Tot ce ştiu este că s-au adunat oameni şi am citit ce au scris pe pancarde. Tot ce am văzut au fost dube peste dube peste dube de televiziune ce sofocau mulţimea timidă, căci am trecut ziua pe acolo. Şi am văzut şi în Galaţi o multime de 100 de oameni în faţa Primăriei.

Într-un fel sau altul mă simt inclusă, dar în acelaşi timp nu particip.

Ei şi în fine, tratăm timpul prezent mereu ca prezent, clipă de clipă ce trec repede, deci sunt efemere, dar uităm că va fi istorie. Ca un vin, dintr-un suc din struguri storşi devine cine ştie ce soi rafinat de vin după ce e păstrat neatins, la întuneric şi la temperaturi fixe, uitat.

doi tineri. nu aveau pe unde trece de mulţime. au stat câteva minute apoi s-au întors şi au luat-o pe partea cealaltă a bulevardului

doamnă ce stătea pe bancă şi fuma, se uita pasiv la priveliştea din poza de jos

ce mai scrie pe garduri

trafic, aglomerat, oameni, pancarde, agitaţie. erau aşezaţi astfel încât nu prea erau văzuţi de oamenii ce mergeau pe străzile din zonă.

dubele de la televizuni făceau un zid alb, pe acel trotuar erau ei, comprimaţi până în gardul de la sosea. puteai trece numai prin spatele lor.

de sus se vede cel mai bine

dube

un domn ce argumenta ceva trecătorilor

Comments
2 Responses to “Trăim istorie, şi mereu uităm asta”
  1. I’m really inspired along with your writing talents as well as with the format on your blog. Is that this a paid subject matter or did you customize it your self? Either way keep up the nice high quality writing, it is uncommon to see a great blog like this one today..

  2. Jakky ecs says:

    Eu zic sa nu le repetam, făcând acelas lucru pe care l-am făcut încă o data. Nebunia nu e sa faci acelas lucru de 2 ori și sa te aștepți la alte rezultate?

Leave a Reply

  • Arhive

  • ze top

