When I feel like Paris

De când m-am întors ultima oară de la Paris acum 2-3 ani, am purtat cu mine un dor atât de greu că ma durea să văd şi poze, aveam o senzaţie dulce-amară. Viaţa pe care mi-o imaginam acolo părea mult mai bogată şi încă cred că m-aş trezi cu o lacrimă de fericire în fiecare zi dacă m-aş trezi în Paris.

Dar ieri m-a lovit o revelaţie. Au fost multe lucruri mărunte care s-au adunat, mai ales mici întrebări venite de la old friends. Culmea e că într-un infernal haos şi aglomerare de teme şi lucruri de făcut, parcă se sufocă reflexivitatea din mine şi scoate o chestie din asta. :))

E frumos să mă trezesc dimineaţa în Bucureşti…mi-am dat seama că ceea ce ma bucura în Paris era varianta acea imaginară a mea şi nu a oraşului. Acolo mă visez mai artistică, mai liberă, mai fericită….dar nu exista niciun motiv real să nu fiu aşa aici, sau oriunde.

Toate astea în timp ce priveam spre imaginile înrămate puse la piciorul patului şi Clara era lângă. Şi delfinul înota …

http://www.adevarul.ro/international/in_jurul_lumii/Pulitzer_si-a_desemnat_castigatorii_pentru_anul_2011-_Vezi_care_au_fost_fotografiile_premiate_0_465553766.html

Ca notă: asta se întâmplă în tip ce noi mergem la mall

Comments
2 Responses to “When I feel like Paris”
  1. mary says:

    that’s pretty much what i said in 10th grade during a particular hour with barsan when laura kept telling us how she would love to travel to exotic places like africa and have an adventure, and i said that you don’t need to go to an exotic place to have adventures. 😀 and then bogdan argued with me about to need and to want, although i can’t remember on which side i was (whether they’re the same or different). remember? 😀

Leave a Reply

  • Arhive

  • ze top

