To be humbled by

Tocmai când mă îndrăgostisem de un fotomodel, Mrs CerealKiller îmi sparge balonul de săpun şi îmi spune că e urâtă. Măi să fie!

Apoi, după ce domn’şoara cu sentimente negative mai zice 2 fraze mă prind eu care este problema. Bine bine, pe lângă argumente precum “nu are un chip feminin” (cu care sunt parţial de acord, dar pentru mine o face mai interesantă lucrul ăsta, nu urâtă) m-a frapat următorul:

Este model Victoria’s Secret.

Această rivalitate închipuită dintre main stream şi produsele culturale ce nu sunt de prima pagina în Libertatea a dus la idei distorsionate de genu ce e popular nu e gândit pentru a fi de calitate ci pentru a vinde (căci de aia vinde), iar artistul care moare de foame moare de foame pentru că îşi păstrează integritatea.(aici nu mă refer la opinile tale, Mrs CerealKiller )

Ca atare fata care apare în aripi pufoase supra-dimensionate  şi chiloţei nu poate fi o muză modestă şi fascinantă pentru un fotograf.

Nu am nici-o concluzie. Eu privesc imaginile şi O_O …

Photos by Will Davidson, styled by Stevie Dance, with my love, Alessandra Ambrosio.

şi uite că are ceva în ea de artist muritor de foame:

Ambrozia (Ambrosia artemisiifolia) este o plantă anuală, perenă prezentă în grădini, în culturile de cereale și de florea-soarelui respectiv în zonele lăsate în paragină (de aici denumirea populară : iarbă de paragină) cum ar fi pe marginea drumurilor și a căilor ferate, în apropierea dărâmăturilor pe santierele de construcții, în zone unde s-a depozitat pământ excavat, respective pe terenurile lipsite de vegetație și prost întreținute.

http://fashiongonerogue.com/

http://www.russhmagazine.com/

http://www.willdavidson.com/

http://www.alessandraambrosio.com/

Comments
4 Responses to “To be humbled by”
  1. Mrs CerealKiller says:

    Stiu ca am zis ca e urata, dar de fapt voiam sa zic ca nu e destul de expresiva (sau nu se ridica la nivelul altor modele/manechine in privinta expresivitatii. Bineinteles, e doar parerea mea). Are corp frumos, fata frumoasa, dar nu feminina. Cu un fotograf priceput si talentat, care stie sau are o idee despre cum ar vrea sa iasa pictorialul, fotografiile ies minunate si cu o fata care nu are chiar calitati de model.
    Oricum ma bucur ca exista cineva care nu o considera doar Victoria Secret Angel sau fata care a pozat in Playboy sau oricare alta revista de barbati sau e nevasta/iubita unui fotbalist.

    • Aici cred ca e doar o chestie de gust. Mie mi se pare expresiva de la natura. Are nista trasaturi mai definite si nu e e doar cerculete , aka ochi rotuzi si mari, buze carnoase si linia maxilarului mai curba ca drumul de pe transfagarasan. 😛
      Stii ca era doar un pretext to make a little point. I love you too.

Leave a Reply

  • Arhive

  • ze top

