Un mic câștig

Acum ceva vreme  am fotografiat prin Muzeul Satului din București (am și postat la Cu cap și coadă ). Pentru că îi dăduse o prietenă ”like” pe Facebook am găsit un concurs ce părea fără fițe și pretenții …și de fapt cam așa se întâmplă totul de când cu Facebookul. Unul dă like și de aici cine știe la cine ajunge.

Asta este una dintre fotografiile câștigătoare….a.k.a. fotografia trimisă de mine 😛 . Încă nu le-am văzut pe restul.

Știu că nu e o operă neprețuită, dar mă săturasem de aerul rural. Mi s-a părut că abordarea asta e mai fresh, ce să mai vorbim că acest muzeu al satului este chiar o minune. Tot ce vedeți în acel spațiu sunt lucuri originale aduse cu zeci de vagoane din locurile de baștină acum foarte mulți ani de un om de știință incredibil, Dimitrie Gusti (eu îndrăznesc să îi spun antropolog într-un fel pentru că a desfășurat un tip de cercetare ce nu mai fusese  încercată până atunci). Cu tot cu obiecte au fost aduși și maeștri din acele sate. A fost o mișcare foarte amplă….sponsorizată de un rege străin. E păcat că pentru că era un antropolog ce a studiat români nu pare la fel de interesant ca unul care a studiat niște stăini din Noua Guinee. Mă rog…

Decisesem să nu o postez până nu aflu rezultatul. În momentul de față mor de curiozitate să văd ce vor face cu ele.

 

*Cândva curând voi posta și de intershipul meu.

Leave a Reply

  • Arhive

  • ze top

